Η τελευταία ενημέρωση του Xbox Game Development Kit (GDK) τον Οκτώβριο του 2025 φέρνει σημαντικές βελτιώσεις που υποδηλώνουν την κατεύθυνση της Microsoft προς μια υβριδική κονσόλα επόμενης γενιάς, η οποία θα συνδυάζει τις δυνατότητες κονσόλας και υπολογιστή. Το GDK εισάγει το GameInput, μια ενοποιημένη API για κονσόλα και PC που υποστηρίζει πληκτρολόγιο, ποντίκι, gamepad και custom συσκευές με χαμηλή καθυστέρηση και σχεδιασμό για thread safety, κάνοντας τον κώδικα εισόδου συνεπή και πιο αξιόπιστο σε πολλές πλατφόρμες.
Επιπλέον, το PlayFab Game Saves επιτρέπει το cross-progression, δίνοντας τη δυνατότητα στους παίκτες να διατηρούν την πρόοδό τους ανεξάρτητα από τη συσκευή, π.χ. μεταξύ Xbox και Steam, με αυτόματη διαχείριση συγχρονισμού και επίλυσης συγκρούσεων. Με το Xbox Game Package Manager, οι προγραμματιστές έχουν πλέον ένα ενιαίο εργαλείο για τη συσκευασία και το ανέβασμα παιχνιδιών, απλοποιώντας τη διαδικασία κυκλοφορίας και διαχείρισης εκδόσεων. Υπάρχουν επίσης νέα social APIs που διευκολύνουν την ενσωμάτωση κοινωνικών λειτουργιών και αλληλεπιδράσεων μεταξύ παικτών σε διαφορετικές πλατφόρμες.
Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά υποστηρίζουν τη σχεδιαζόμενη υβριδική φύση της επόμενης γενιάς Xbox, που θα λειτουργεί τόσο ως κονσόλα όσο και ως PC, με έμφαση στην απόδοση, τη συμβατότητα και την ευελιξία. Η Microsoft φαίνεται να στοχεύει στη δημιουργία μιας premium εμπειρίας που σπάει τα όρια μεταξύ κονσόλας και υπολογιστή, ώστε οι παίκτες να έχουν πρόσβαση στα αγαπημένα τους παιχνίδια και λειτουργίες όπου κι αν βρίσκονται, ενώ ταυτόχρονα οι προγραμματιστές επωφελούνται από ένα πιο ενιαίο, ισχυρό και εύχρηστο οικοσύστημα ανάπτυξης.
Όλες αυτές οι αλλαγές και δυνατότητες προτείνουν ότι το επόμενο Xbox θα λειτουργεί περισσότερο ως PC παρά σαν παραδοσιακή κονσόλα, δημιουργώντας μια νέα κατηγορία για την αγορά του gaming.
Ανώνυμος εργαζόμενος της Rockstar Games καταγγέλλει γιατί έγιναν οι απολύσεις υπαλλήλων του στούντιο